Odoo CRM ja myynti
Odoo CRM-järjestelmä kattaa kaikki tarpeesi
Vain 2€ / kk per käyttäjä!
Odoo CRM, eli Customer Relationship Management -järjestelmän avulla voit hallita kaikkea yrityksesi vuorovaikutusta nykyisten sekä potentiaalisten asiakkaiden kanssa. CRM-järjestelmä auttaa hallitsemaan uusia liidejä, parantamaan yrityksesi kannattavuutta sekä yksinkertaistamaan asiakkuudenhallinta -prosesseja.
Reaaliaikainen ja tehokas asiakkuudenhallinta
Asiakkuuksien hallinta hoituu Odoo CRM-järjestelmällä, joka sisältää kaiken tarvitsemasi. Reaaliaikaisella yleiskatsauksella tarkastelet kaikkia omia sekä tiimisi jäsenten toimintoja ja näet, kuinka suoriudut kuukausittaisiin tavoitteisiin verrattuna. Tehokkaalla, sekä täysin muihin Odoo sovelluksiin integroidulla CRM-järjestelmällä pysyt aina ajan tasalla!
Täysin integroitu myynnin työkalu
Myyntien sekä asiakastietojen hallinnointi ovat yritysten rutiinitehtäviä, ja tietoja on pidettävä jatkuvasti ajan tasalla. Manuaalisesti tietojen syöttäminen eri järjestelmiin ei ole kuitenkaan optimaalinen tilanne, ja se voi viedä merkittävän osan työajastasi.
Odoon täysin integroiduilla myynti- ja CRM-sovelluksilla hallinnoit myyntejä ja asiakastietoja, generoit liidejä ja klousaat kauppoja tehokkaammin.
Myynnin työkalu apunasi voit lähettää asiakkaillesi tarjouksia, ja Odoon oman sähköisen allekirjoitus palvelun avulla asiakkaasi voivat tarkistaa ja allekirjoittaa tarjouksesi helposti missä ja milloin tahansa. Odoon myyntisovellus mahdollistaa myös nopean ja tehokkaan kommunikoinnin. Voit tilata myös mm. mukautettuja hälytyksiä asiaan liittyvistä toiminnoista, kommunikoida suoraan tarjouksista sähköpostitse ja pitää kirjaa tulevista myyntineuvotteluistasi.
Odoo CRM ja myynti ovat täysin integroitu mm. seuraaviin sovelluksiin:
Laskutus
Sähköposti-markkinointi
Verkkosivut
Odoo CRM ratkaisu on suunniteltu erityisesti pienille ja keskisuurille yrityksille
Vain 2 € /kk per käyttäjä
Minimiveloitus 10€/kk (sis. 5 käyttäjää)
Helppo käyttöönotto
Ei sitoutumispakkoa