Moderni toiminnanohjausjärjestelmä -
Odoo ERP
eri sovellusta
eri kieliversiota
käyttäjää
asiakasyritystä kuukausittain
Kaikki tieto yhdessä järjestelmässä
Odoo on nykyaikainen ja täysin integroitu toiminnanohjausjärjestelmä, joka taipuu kaikenkokoisten yritysten erilaisiin toiminnanohjaustarpeisiin pienyrittäjistä suuriin kansainvälisiin konserneihin.
Yli 20 000+ sovellusta
Odoo kattaa kaikki tarpeesi - yhdellä alustalla. Et tarvitse useita erillisiä rajapintoja eri ohjelmistojen välillä vaan kaikki Odoo-sovellukset on integroitu täydellisesti toisiinsa. Voit siis automatisoida liiketoimintaprosessisi ja taloushallintosi täysin.
Täydellinen skaalautuvuus ja huippuluokan käytettävyys
Avoimen lähdekoodin ohjelmistona Odoo kehittyy jatkuvasti ja saat käyttöösi uusimmat ratkaisut. Liiketoiminnan hallintaan tarkoitetut sovellukset ovat helppokäyttöisiä ja niistä löytyy yli 50 eri kieliversiota. Niiden ansioista lokalisoinnit yrityksen kansainvälistyessä hoituvat notkeasti.
Odoo on erittäin helppokäyttöinen - yli 5 miljoonaa käyttäjää ei voi olla väärässä.


Tiesimme, että "perälauta vuotaa", mutta miten ihmeessä voimme tehostaa toimintaa, jos emme tiedä mikä kannattaa ja mikä ei? Nyt Odoon avulla voimme seurata asiakas-, tuote-, kustannuspaikka- ja projektikohtaisia kannattavuuksia ja tehdä tarvittavat muutokset nopeasti.
Odoon perussovellukset kattavat seuraavat osa-alueet:
Myynti
Myynti, CRM
Sähköinen taloushallinto
Kirjanpito, laskutus, pankkiyhteydet, sähköinen laskujen lähetys ja vastaanotto, tiliotteet, ostolaskujen hyväksyntä, lokalisointi Suomeen
Tuotanto ja operatiivinen toiminta
Ostot, varastonhallinta, tuotannonhallinta, projektinhallinta ja laadunhallinta
HR
Työnohjaus ja seuranta, kehitysarviointi
Dokumenttien hallinta
Sähköiset dokumentit ja sähköiset allekirjoitukset
Markkinointi & Web
Markkinoinnin automaatio, inbound-markkinointi, nettisivut ja nettikauppa

Kaikki mitä tarvitset
Odoo on maailman nopeimmin kehittyvä toiminnanohjausjärjestelmä. Sen helppokäyttöisyys päihittää monet jähmeät ja kompleksiset järjestelmät tinkimättä kuitenkaan liiketoimintaohjelmistolta vaadittavasta toimintalaajuudesta.
Tuhansia toimintoja
Täydennä kokonaisuus valitsemillasi toiminnoilla. Näiden lisäksi löytyy muitakin sovelluksia, joilla täydentää kokonaisuutta tarpeen mukaan.
Katso lisää videoilta!
Odoo ERP -järjestelmän hyödyt
Käyttäjäystävällinen
Helppo, nopeasti opittava ratkaisu.
Skaalautuva
Uusia sovelluksia käyttöösi tarpeen mukaan.
Raportointi
Selkeät dashboardit ja helposti muokattavat raportit .
Sähköinen liiketoiminta
Paperiton, moderni toimintamalli.
Ohjelmistorobotiikka
Automatisoidut liiketoimintaprosessit ja taloushallinnon automaatio.
Nopea käyttöönotto
Standardimallilla nopeasti tuotantoon.
Odoo ERP koostuu erillisistä sovelluksista, jotka toimivat saumattomasti yhteen. Valitse tarpeesi kattava kokonaisuus allaolevista paketeista.
Toiminnanohjausjärjestelmän voi myös räätälöidä tarvittavista sovelluksista, vain 20 €/kk, kun valitset yksittäin minkä tahansa toiminnon. Toimintoja saa valita mielensä mukaan ja vain taivas on rajana, sillä Odoo taipuu ihan kaiken kokoisten yritysten vaativinkiin tarpeisiin.
Autamme mielellämme valitsemaan yrityksellesi parhaimman Odoo ERP -kokonaisuuden.
Yrittäjän peruspaketti
alk. €
269
/ kk
- Myynti: Myynti
- Sähköinen taloushallinto: Kirjanpito, laskutus, pankkiyhteydet, sähköinen laskujen lähetys ja vastaanotto, tiliotteet, ostolaskujen hyväksyntä, lokalisointi Suomeen.
- Tuotanto & operatiivinen toiminta: Ostot
- 2 pv käyttöönotto- ja koulutuspaketti
- 1 käyttäjä, lisäkäyttäjät 18-22 €/kk
- Lisäosat alk. 8 €/kk
Laajennettu ERP-paketti
alk. €
483
/ kk
- Myynti: Myynti, CRM
- Sähköinen taloushallinto: Kirjanpito, laskutus, pankkiyhteydet, sähköinen laskujen lähetys ja vastaanotto, tiliotteet, ostolaskujen hyväksyntä, lokalisointi Suomeen.
- Tuotanto & operatiivinen toiminta: Ostot, varastonhallinta, projektinhallinta
- HR: Työnohjaus ja seuranta
- 4 pv käyttöönotto- ja koulutuspaketti
- 5 käyttäjää, lisäkäyttäjät 18-22 €/kk
- Lisäosat alk. 8 €/kk
Premium ERP-paketti
alk. €
795
/ kk
- Myynti: Myynti, CRM
- Sähköinen taloushallinto: Kirjanpito, laskutus, pankkiyhteydet, sähköinen laskujen lähetys ja vastaanotto, tiliotteet, ostolaskujen hyväksyntä, lokalisointi Suomeen.
- Tuotanto & operatiivinen toiminta: Ostot, varastonhallinta, tuotannonhallinta, projektinhallinta, laadunhallinta
- HR: Työnohjaus ja seuranta, kehitysarviointi
- Dokumenttien hallinta: Sähköiset dokumentit, sähköiset allekirjoitukset
- Markkinointi: Markkinoinnin automaatio
- Web: Nettisivut, nettikauppa
- 6 pv käyttöönotto- ja koulutuspaketti
- 10 käyttäjää, lisäkäyttäjät 18-22 €/kk*
- Lisäosat alk. 8 €/kk*
- *Suuremmille yrityksille annamme tarvittaessa täysin räätälöidyn tarjouksen erikseen.